Wczytuję dane...
Regulamin

"Kwiaty Naszego Taty"

 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Was (klientów przeglądających zawartość Sklepu lub składających zamówienia) z naszego Sklepu internetowego www.kwiatynaszegotaty.pl, składania zamówień na oferowane przez nas produkty oraz warunki ich dostawy lub ich reklamowania.

 

  1. Informacje o firmie

Sklep  Kwiaty Naszego Taty prowadzi sprzedaż roślin za pośrednictwem strony internetowej www.kwiatynaszrgotaty.pl.  Właścicielem sklepu internetowego jest Grzegorz Woźnica, prowadzący działalność rolniczą (działy specjalne produkcji rolnej ) wpisaną do ewidencji prowadzonej przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem identyfikacyjnym 076590316 pod nazwą Gospodarstwo Ogrodnicze Grzegorz Woźnica zwane dalej "Gospodarstwem". 

Gospodarstwo działa pod nadzorem Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa.

Pełne dane adresowe naszej firmy:

 

Gospodarstwo Ogrodnicze Grzegorz Woźnica

Elizy Orzeszkowej 32, 22-500 Hrubieszów

NIP: 919-112-80-74

REGON: 950492708

Adres e-mail: bok@kwiatynaszegotaty.pl

 

  1. Założenie konta w Sklepie

Nabycie oferowanych przez nas towarów wymaga założenia konta w Sklepie lub podania danych osobowych oraz danych dot. adresu dostawy przy zakupie danego produktu. Założenie konta skraca jednak proces zamawiania, a ponadto wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu kolejnego zamówienia.

Założenie konta wymaga podania adresu e-mail oraz ustanowienia hasła do konta, możesz je także założyć poprzez Facebooka. Zakładając konto zobowiązujesz się dostarczyć pełne i aktualne informacje o sobie.

Nie możesz przenieść uprawnień do swojego konta utworzonego w Sklepie na nikogo innego oraz zezwalać nikomu innemu na korzystanie z niego. Powinieneś chronić bezpieczeństwo swojego konta oraz zabezpieczającego je hasła, nie powinieneś udostępniać nikomu hasła do konta w Sklepie.

Możesz zarejestrować się w naszym Sklepie oraz nabywać oferowane produkty jeżeli posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych (jesteś pełnoletni). Jeżeli jesteś osobą nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, możesz nabywać produkty dopiero po uprzednim uzyskaniu zgody rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego.

Jeżeli działasz w imieniu organizacji, osoby prawnej lub innego podmiotu, powinieneś być uprawniony do korzystania ze Sklepu oraz do działania w ich imieniu.

Po utworzeniu konta, będziesz mógł w profilu konta podać dodatkowe informacje, np. adresy dostawy, numery kontaktowe lub określić preferowaną formę płatności.

  

  1. Zasady dotyczące zamówień

Kupujący, składający zamówienie za pomocą formularza zamówień na stronie internetowej sklepu, wybiera dowolne gatunki sadzonek, pamiętając, że minimalne zamówienie to 12 sztuk (małe pudełko).

Kliknięcie przycisku Potwierdź powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia potwierdzamy drogą mailową bezpośrednio po wysłaniu zamówienia. Zawarcie umowy następuje wraz z otrzymaniem przez Ciebie potwierdzenia zamówienia. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie produktów, powiadomimy Cię o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy uiszczoną przez Ciebie należność. Zastrzegamy, że zamówione produkty wysyłamy po opłaceniu pełnej ich ceny.

Zamówienia realizujemy na terenie Polski.

W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Obowiązują Cię ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Wszystkie podawane przez nas ceny są cenami brutto. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą własnością.

Składając zamówienie będziesz mógł wybrać jedną z oferowanych przez nas opcji dostawy. Zostaniesz również poinformowany o jej koszcie przed złożeniem zamówienia.

Kwiaty oraz byliny sprzedajemy w kartonach:

12 sztuk (małe pudełko)

24 sztuki (duże pudełko)

 

Każde zamówienie może składać się z dowolnej ilości pudelek ( np. 1 pudełko małe (12sztuk) + 2 pudelka duże (2x24) = 60sztuk).

Wysyłane przez nas sadzonki posiadają etykiety zawierające nazwę i kolor danej rośliny.

Zgodnie z obowiązującym prawem, wszystkie nasze rośliny przeznaczone do sprzedaży i przemieszczane na terenie Unii Europejskiej są zaopatrzone w paszport roślin.

Widoczna na ekranie monitora kolorystyka może w niewielkim stopniu odbiegać od oryginalnej kolorystyki roślin z powodu różnych rodzajów monitorów oraz ich skalibrowania.

Koszty zamówienia są uzależnione od ilości pudełek małych (12 szt.) i pudełek dużych (24 szt.) w zamówieniu i są opisane szczegółowo podczas składania zamówienia.

 

  1. Sposoby płatności

W naszym Sklepie oferujemy następujące rodzaje płatności:

  1. przelewy24.pl,
  2. przelew tradycyjny na konto bankowe

Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto używane przez Ciebie do dokonania zapłaty za zamówiony produkt. W przypadku zapłaty przelewem internetowym płatności zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu.

Składane zamówienia należy opłacić  w przeciągu 7 dni od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia. Niedokonanie opłaty w powyższym terminie powoduje anulowanie przez nas zamówienia, aby nie blokować możliwości zakupu innym chętnym.

 

  1. Realizacja wysyłki

Wysyłkę roślin realizujemy od poniedziałku do czwartku, tak aby rośliny nie zalegały w magazynach kurierskich przez weekend.

Wysyłkę roślin rozpoczynamy po 20 kwietnia br. na podstawie kolejności otrzymanych zamówień.

Wysyłka zakupionych roślin w głównej mierze uzależniona jest od pogody i zwykle rozpoczynamy ją po ustąpieniu przymrozków (nie wcześniej niż 20 kwietnia). Kompletując zamówienie mamy przede wszystkim na uwadze dobrą kondycję i optymalny rozwój sadzonek.

Nie ma możliwości wybrania przez klienta konkretnego terminu wysyłki.

Zamówiony towar sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Sklep zastrzega sobie również prawo do zmian w cenach przesyłek (uzależnione jest to od bieżącej ceny paliw na rynku).

 

  1. Reklamacje

Każdą reklamację możesz przekazać nam pisemnie w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty na adres e-mail : bok@kwiatynaszegotaty.pl. Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni. Odpowiedź na reklamację otrzymasz na adres e-mail przypisany do Twojego konta w Sklepie lub poprzez e-mail podany w zamówieniu.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoja korzyść wymienimy reklamowany produkt (jeżeli wciąż będzie dostępny w ofercie sklepu) na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwrócimy Ci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które ,mogły powstać podczas transportu (karton rozerwany, zalany, wgnieciony).

Wymagane jest przesłanie zdjęć umożliwiających weryfikację zgłaszanych problemów z przesyłką (stan roślin, opakowania). W przypadku uszkodzenia roślin podczas transportu należy spisać stosowny protokół w obecności kuriera.

  

  1. Prawa własności intelektualnej

Zdjęcia, opisy a także inne informacje w możliwie najdokładniejszym zakresie odzwierciedlają produkty oferowane przez nas w Sklepie. Zobowiązujemy się dokładać wszelkich starań, aby prezentowane informacje dotyczące produktów były aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym.

Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych produktów, w szczególności prawa własności intelektualnej do nazwy, znaków towarowych, domeny, formy, grafiki, artykułów, zdjęć, należą do nas bądź naszych partnerów handlowych. Ich kopiowanie, rozpowszechnianie może naruszać nasze prawa lub prawa naszych partnerów handlowych.

 

  1. Przesłane informacje i opinie

Zakazane jest dostarczanie, przesyłanie, przekazywanie przez użytkowników Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Jeżeli dowiedziałeś się o jakimkolwiek bezprawnym działaniu innego użytkownika powinieneś nas niezwłocznie o tym poinformować wysyłając e-maila na adres podany na wstępie Regulaminu.

Mamy prawo do moderowania lub usuwania całości lub części wypowiedzi oraz innych treści umieszczonych w Sklepie, które naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub dobre obyczaje bądź mogą godzić w nasze dobre imię bądź narażać nas na jakąkolwiek odpowiedzialność.

 

  1. Odstąpienie od umowy

Przedmiotem sprzedaży w naszym sklepie są żywe rośliny dlatego prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów. Zwroty są możliwe jedynie w sytuacji kiedy klient postanowi przesłać nam rośliny w nienaruszonym stanie zapewniając im odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie kartonu z roślinami w trakcie wysyłki.

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie od umowy liczony jest od dnia, w którym Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedłeś w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że powiadomisz nas o tym mailowo przed jego upływem.

Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila).

Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu.

Możemy odmówić dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy przedstawisz nam dowód, że produkt został do nas wysłany.

Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

Pamiętaj także o tym, że przedmiotem kupna/sprzedaży są żywe rośliny i że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru czy cech produktu.  Sadzonki powinny być odesłane w niepogorszonym stanie w opakowaniu gwarantującym ich bezpieczeństwo podczas transportu.

 

  1. Prawo właściwe i polubowne rozwiązywanie sporów

Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, Zasady korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń możesz sprawdzić pod adresem:

https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Przykładowo, przysługują Ci następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);

Wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspekcji handlowej);

Pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).